*Przeglądając strony internetowe, blogi i fora związane z gastronomią, mógłbyś natrafić na blog kulinarny Stelli Heartfillia.*

Post nr 1.
Czy interesujesz się gastronomią, a zwłaszcza gotowaniem? Tego nie wiem, jednak zdecydowanie nikt nie lubi jest źle i zawsze jest problemem, jeśli nie umiemy gotować...ale chcielibyśmy zjeść coś innego niż to co serwują nam lokale na małym poziomie oraz restauracje i co wtedy? "Nie umiem gotować, nie zrobię nic dobrego...nie rozumiem nic z tych książek kucharskich. Nie znam się na składnikach. Nic nie zrobię." Zapewne to zdanie wielu mogłoby w takiej sytuacji wypowiedzieć.
Jednak!! Chciałabym Wam podarować drobne lekarstwo na ten problem, mam namyśli oczywiście swojego bloga i przepisy, które na nim będą publikowane co jakiś czas. Tak! To naprawdę jest do zrealizowania, teraz każdy będzie mógł zrobić coś naprawdę pysznego, prostego i taniego!
Smacznie, prosto i tanio! Tak, to właśnie powinno być motto tego bloga, ukierunkowane głównie w kucharzy amatorów lub zwykłych szarych obywateli, w żaden sposób niezwiązanych tą dziedziną sztuki. Bo przecież gotowanie jest sztuką, każdy to wie.
Kim jest Stella Hearfillia, czy naprawdę potrafi gotować i czy zasługuje na miano, inspiratorki i mistrzyni kuchni dla naszych obywateli? Oczywiście! Ukończyłam jedną z największych szkół gotowania Le Cordon Bleu we Francji, a w międzyczasie pobierałam dodatkowe nauki w restauracji nagrodzonej, aż trzema gwiazdkami Michlein "Pierre Gagnaire", której właściciel jest jednym z najbardziej cenionych kucharzy świata. Nie miałam najmniejszych problemów ze zdaniem egzaminów, zaliczając teorie i praktykę, wzorowo. Długie godziny spędzone w kuchni i przed książkami, nie poszły na zmarnowanie. Chociaż moją główną specjalnością jest kuchnia francuska to jednak świetnie odnajduje się również w kuchni, innych narodowości niż Francuska.