Skocz do zawartości

net4game

Największy polski serwer RolePlay w GTA: San Andreas Multiplayer

Zdjęcie

Ćwiczenie wytrzymałościowe - harward.

harward sport trening

• Please log in to reply
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 romanik516 07/11/2016 - 16:44

romanik
  • Gracz

Cześć.

Miał ktoś może kiedyś okazję wykonywać w/w ćwiczenie? Macie na to jakąś technikę, jak się do tego przygotować aby wyniki tętna były lepsze?

• Do góry
    • 0

#2 MrXx169 07/11/2016 - 16:53

MrXx
  • Gracz

dobra nie ważne :D

Użytkownik MajsteReeQ Game Over edytował ten post 07/11/2016 - 17:11

• Do góry
    • 0

#3 romanik516 07/11/2016 - 16:56

romanik
  • Gracz

Takie podstawy, które wkleiłeś z internetu to każdy zna, chodzi mi o czas przygotowań i ogólne porady od osoby, która ma o tym zielone pojęcie.

• Do góry
    • 0

#4 MrXx169 07/11/2016 - 16:59

MrXx
  • Gracz

Trenuję crossfit trzy lata. :) Ale co mi tam, nie znam się, przecież. Jesteś początkujący to pierw zajrzyj do rad wyżej. 

• Do góry
    • -2

#5 romanik516 07/11/2016 - 17:33

romanik
  • Gracz

Trenuję crossfit trzy lata. :) Ale co mi tam, nie znam się, przecież. Jesteś początkujący to pierw zajrzyj do rad wyżej. 

Rozumiesz pytanie? Nie potrzebuję gotowca wklejonego z internetu.

• Do góry
    • 0

#6 MrXx169 07/11/2016 - 17:46

MrXx
  • Gracz

nie rozumiem.

• Do góry
    • -1

#7 Baszczyk 3244 07/11/2016 - 18:05

Baszczyk
  • Zbanowani