Skocz do zawartości

net4game

Największy polski serwer RolePlay w GTA: San Andreas Multiplayer

Zdjęcie

Problem z graczem, który mnie oszukał

oszustwo skarga dług

Najlepsza odpowiedź Siedem, 31/12/2016 - 10:01

tylko że chyba trudno będzie to wyjaśnić, jak osoba oskarżona nie posiada konta forum (sam z reszta mam je od paru minut)

Hej! Ze względu na to, że gracz oszukiwał nowych graczy i wykorzystywał ich nie wiedzę na swoją korzyść, został już odpowiednio ukarany. 

Zobacz cały post

• Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mobik690 31/12/2016 - 00:53

Mobik69
  • Świeżak

Witam, sytuacja zdażyla się dnia 30.12.2016. Mianowicie (gracz nie posiada konta na Forum, ale jego postać nazywa się Ivan Berolini) Mianowicie, owy gracz, zaoferowal mi pojazd Previon za kwotę 800$(jestem początkującym graczem, i nie rozumiałem, że to nienaturalne Previon za taką cene).  Ustaliłem z graczem, że kupię pojazd za 200$, a 400$ oddam następnego dnia,że gracz nałoży na mnie "dług". Jednak gracz nałożył na mnie dług 666$, po czym wystawił kolejny dług 333$, mówiąc że to tylko potwierdzenie tego pierwszego. Jednakże jak już nałożył na mnie dług(999$) odmówił sprzedaży mi pojazdu, poprostu uciekł, a po chwili wyszedł z serwera.Pisał że da mi samochód po spłacie raty, jednak nie taka była umowa, następnie gracz zaczał grozić mi banem na serwerze.Porsiłbym o zdjęcie owych długów, i łagodne wyjaśnienie sprawy z graczem, na którego jest pisana owa skarga(nie chce mu specjalnie narobić problemów w postaci bana albo AJ'ta na długi okres)

• Do góry
    • -1

#2 przester0wany 368 31/12/2016 - 00:58

przester0wany
  • Gracz

Nikt nie toleruje tutaj takich cwaniaczków, którzy próbują zarobić na nowych graczach. Napisz na niego skargę w tym dziale.

• Do góry
    • 0

#3 Mobik690 31/12/2016 - 01:06

Mobik69
  • Świeżak

Nikt nie toleruje tutaj takich cwaniaczków, którzy próbują zarobić na nowych graczach. Napisz na niego skargę w tym dziale.