Skocz do zawartości

net4game

Największy polski serwer RolePlay w GTA: San Andreas Multiplayer

Zdjęcie
- - - - -

Hip-hop

kultura rap

• Please log in to reply
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ełgeńusz Król Szamanów 472 27/05/2015 - 17:47

Ełgeńusz Król Szamanów
  • Gracz

Siemanko, zobaczymy jak to się sprawdzi tutaj. Temat jest do rozmowy, niusików i innych takich. ANTYFANÓW i HEJTERKÓW pozdrawiam i mówię, że tutaj tego nie chcę. Wrzućcie jakiś kawałek, napiszcie coś, skomentujcie numer, który wrzucił ktośtam - nie ma żadnych ograniczeń typu: "post bez utworu blahblahblah". Alright.

@topic

jak tam widzicie ten polski underground? mówię tu całym składzie PATOKALIPSY, Quebie no i tej całej Ciemnej Strefie, bo oni to chyba jest underground - nie znam się na nich, bo o nich tylko wiem, bo cośtam na glamrapie o nich popiszą

• Do góry
    • 0

#2 afka142 27/05/2015 - 18:06

afka
  • Gracz
Rozumiem co drugie zdanie - dziwnie piszesz. Patokalipsy, glamrapie - co to znaczy?
  • Do góry
    • 0

#3 Pesymistyczny270 27/05/2015 - 18:07

Pesymistyczny
  • Gracz
Patokalipsa to raperzy. Glamrap portal o Rapie.
  • Do góry
    • 0

#4 thxgxs6 27/05/2015 - 18:35

thxgxs
  • Gracz

i ciemna strefa to już nie under....

brak pojęcia a temat zakładasz ziomal.

• Do góry
    • 0

#5 Jakim13 27/05/2015 - 19:04

Jakim
  • Gracz

https://www.youtube.com/watch?v=PmrJ40pLTAk

• Do góry
    • 0

#6 Aleksanderr724 27/05/2015 - 20:33

Aleksanderr
  • Gracz

*
Popularny

Chyba nie rozróżniasz pojęcia underground od hardcore rapu, czy stylu gangsta. Zresztą nie można mówić że Ciemna Strefa do underground, ponieważ to jest wytwórnia. Jeśli undergroundem nazywasz raperów którzy wydają legale w tak promowanej wytwórni to jesteś w błędzie - tym bardziej nazywając samą wytwórnię. Kolejną sprawą jest nazwa tematu - tu będzie poruszany hip-hop czy tylko rap? Rozróżniajmy kulturę od muzyki. Bo ja teraz nie wiem czy mogę tu napisać o b-boy'ach, czy graffiti.