Witam witam, otoz dzis udalo mi sie przeinstalowac windowsa, angielski bo angielski ale smiga i chcialbym was zapytac czego mi brakuje na tym o to kompie, zainstalowalem sterowniki do dzwieku, karty graficznej oraz plyty glownej. Co jeszcze jest przydatne, co zainstalowac, przedewszystkim zeby smigalo mi gta sa. PS: I co z robic zebym mogl pisac normalnie ogonki bo nie moge... Z gory dziekowa za pomoc, jestem zielony jesli o to chodzi...
— 158
12/01/2015 - 22:24
— 25
12/01/2015 - 22:31
Skoro to wersja angielska, to pewnie polskich znaków (polskiej klawiatury) w niej po prostu nie ma. Apropos, pokaż screen pulpitu.
— 158
12/01/2015 - 22:59
O to ss. A co do polonizacji windowsa, przekopalem google i darmowej nie znalazlem takiej wporzo... PS: W sampie bede mial polskie znaki normalnie?
Użytkownik Przemek Sacha edytował ten post 12/01/2015 - 22:59
— 361
12/01/2015 - 23:08
Wiesz co ci radzę najlepszy i nie zawody program to takiej rzeczy! Znajdzie ci wszystkie sterowniki których nie masz aa są potrzebne do tego sam ci je ściągnie i zainstaluję http://www.dobreprog...dows,20522.html jest nie zawodny polecam go
— 158
12/01/2015 - 23:09
Dziekuje Ci Ponawiam pytanie, czy na samp bede mial normalnie znaki polskie? PS: Czy to ze tnie mi sie internet i trochu pulpit moze zalezec od sterownikow?
— 361
12/01/2015 - 23:09
Witam witam, otoz dzis udalo mi sie przeinstalowac windowsa, angielski bo angielski ale smiga i chcialbym was zapytac czego mi brakuje na tym o to kompie, zainstalowalem sterowniki do dzwieku, karty graficznej oraz plyty glownej. Co jeszcze jest przydatne, co zainstalowac, przedewszystkim zeby smigalo mi gta sa. PS: I co z robic zebym mogl pisac normalnie ogonki bo nie moge... Z gory dziekowa za pomoc, jestem zielony jesli o to chodzi...
Aaa polskie znaki na klawiaturze wystarczy zmienić w panelu sterowania tam masz wszystko do ustawienia na polski ten Windows'a angielskiego miałem ale teraz mam wszystko po polsku
— 158
12/01/2015 - 23:11