No witam serdecznie, z tej strony Damian, znany też jako Cavenn. Mam aktualnie 21 lat, mieszkam w Niemczech i póki co mam się dobrze. Generalnie jeśli chodzi o serwer to przegrałem znaczną część swojej kariery w purpurowych kolorach, ale też mafiach. Tworzę filmiki z platformy sampa, najczęściej N4G. Gram tutaj od 2012 roku, gdzie wciągnął mnie w to nie kto inny jak winczu. To chyba na tyle co chciałem przedstawić, o resztę rzeczy można zawsze zapytać, a teraz przejdźmy do pozdrowień.
Wrimer - Pozytywny człowiek, miło się z nim gra jak i gada OOC. Często dostaje okresu OOC, ale wszystko trzeba w życiu przeboleć.
Mxsi - lamer nad lamerami, ale przynajmniej robi dla mnie piniążki i jest prywatym woreczkiem dla mnie, drugiego takiego chrapacza się nie spotyka.
Rukol - co by nie było pozytywny człowiek, mógłbym dużo tutaj pisać, ale określę go jako dobrego ziomka, który wie co ma robić i kiedy poradzić.
Oliwka - Miła osóbka, dosyć śmieszna i gadatliwa. Poza tym wpadła w oko mxsiemu.
Marzęcky - Pomocny człek, z którym idzie się dogadać. Ogółem kombinator i człowiek sportu, który jest dosyć przyjazny.
Paweł Szewczyk - Pomocny człowiek, miły administrator, komunikatywny gość, no i przede wszystkim człowiek jak każdy inny.
Dawid Książkiewicz - konkretny człowiek, nie owija w bawełnę, również komunikatywny.
Matius - wspólne mixy cs'go, dorastanie malutkiego i tak dalej, pozytyw.
Pure - feeder, nub i ogólnie kiszka nie gracz w lola, ale za to pozytywna mordka ze śmiesznymi fochami.
Mati aka Brushy Brushy - wspólne szpile w lola, jedzenie przez niego śledzi, no i brushy, brushy - solid tactic.
Robson - życiowy s(cenzura)iel człowieka, z którym przegrałem szmat czasu, warto na nim polegać.
Levvy - Z tym ziomkiem też dużo czasu przegrałem, ogółem człowiek klimat.
Matek21 - jego jaranie powinno być zakazane jak kara śmierci w Polsce, pozytywnie pierdyknięty człowiek.