Skocz do zawartości

net4game

Największy polski serwer RolePlay w GTA: San Andreas Multiplayer

Zdjęcie
* * * * - 5 głosy

Motarko (dawniej jako Emnine)

motarko emnine napoletano crimine famiglia dimartino pasquato camorra design

• Zamknięty Temat jest zamknięty
169 odpowiedzi w tym temacie

#1 `Motarko1789 17/03/2013 - 22:41

`Motarko
  • Gracz

*
Popularny

Cześć wszystkim! Tak kiedyś sobie przeglądałem tematy innych osób, niektóre ciekawsze, niektóre mniej, a dziś przyszedł czas bym i ja założył własną prezentację.

Mam na imię Sebastian, mieszkam w Rudzie Śląskiej. W grudniu skończę 21 lat przez co czasem czuję się nieco staro na tym serwerze. Obecnie jestem pierwszorocznym studentem informatyki na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach, zresztą informatykiem jestem już z zawodu - ukończyłem technikum informatyczne. Zrezygnowałem z informatyki, gdyż chciałbym powiązać moje zainteresowania z pracą w przyszłości. Studiując Zarządzanie sportem może to być ciężkie, jednak warto spróbować. Interesuję się głównie piłką nożną - to moja prawdziwa pasja, a w wolnym czasie amatorsko bawię się grafiką, co pewnie mieliście szansę już dostrzec. Zacząłem też interesować się organizacjami przestępczymi, sporo na ten temat czytam, można powiedzieć, że to takie moje hobby - w przyszłości rozważam studiowanie kryminalistyki. :)

Moja kariera to różne etapy, jedne mniej udane, drugie bardziej. Zacząłem od budzącej skrajne emocje Famiglii DiMartino, gdzie byłem liderem jako Luca DiMartino, w której grało mi się przesympatycznie, klimat był ciekawy, jednak z perspektywy czasu i po nabraniu doświadczenie przyznaję, że projekt nie miał racji bytu. Później przyszedł czas na niezwykle przebojowego Alessandro Pasquato, którym przez niemal całą jego karierę grałem w San Andreas News, gdzie byłem w zarządzie i myślę, że sporo osób kojarzy mnie właśnie z tej postaci. Niektórzy mawiali, że przy selekcji osób do radiostacji nie miałem sobie równych - fakt, faktem grało mi się świetnie.