Skocz do zawartości

net4game

Największy polski serwer RolePlay w GTA: San Andreas Multiplayer

Zdjęcie

Brak tekstur w niektórych miejscach.

brak tekstur

• Please log in to reply
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Don Daniel — 2787 09/05/2016 - 22:56

Don Daniel
  • Gracz

Cześć.

Problem jest taki, że w LS wszystko jest spoko i cacy, ale kiedy wyjeżdżam przykładowo do palomino czy dilimore to wszystkie budynki, drogi, drzewa, samochody robią się białe. Widać jedynie ledwo kształt tych obiektów i muszę jeździć pojazdem patrząc się na radar. Wiecie co jest przyczyną lub co mam z tym zrobić? Posiadam tam w miarę zmodowaną grafikę, ale jestem kompletnie zielony w tym temacie bo sam jej nie robiłem tylko za pomocą pewnej osoby.

Coś mam ściągnąć, coś usunąć? Foldery z grafiką i innymi duperelami mam uporządkowane więc znalezienie jakichś plików które (może?) mi zasugerujecie do usunięcia / podania nazwy itp itd nie będzie problemem. Podkreślam, że ta sytuacja zdarza się tylko w tych małych miasteczkach. W głównych miastach i autostradach czy tych większych drogach problem nie występuje.

• Do góry
    • 1

#2 Kryminalista NapoleoN — 1389 09/05/2016 - 23:12

Kryminalista NapoleoN
  • Gracz

Dopisuje sie do pytania rowniez juz kiedys mialem ten sam problem.

• Do góry
    • 2

#3 Snupp — 16 10/05/2016 - 05:20

Snupp
  • Gracz

Kiedyś jak pamiętam jak tak miałem, to karta graficzna mi się psuła - lecz wtedy tekstury co jakiś czas też skakały...

Pozdrawiam, Snupp.

• Do góry
    • 0

#4 FoD — 1089 12/05/2016 - 08:37

FoD
  • Gracz

Cześć, jest to przyczyną niedopracowanych tekstur lub timecyc które w danej porze dnia zmienia postrzeganie gry i ogólny jej wygląd. Dzieje się tak zwłaszcza w porach wieczornych. ;)

• Do góry
    • 0

#5 Don Daniel — 2787 12/05/2016 - 12:05

Don Daniel
  • Gracz

Cześć, jest to przyczyną niedopracowanych tekstur lub timecyc które w danej porze dnia zmienia postrzeganie gry i ogólny jej wygląd. Dzieje się tak zwłaszcza w porach wieczornych. ;)