No niedługo 18 lat się kończy i jakiś samochód wypadało by kupić.Co moglibyście mi polecić? Chciałbym się zmieścić w max 50 tyś. złoty ze wszystkim. Za odpowiedź z góry Dziękuję
Samochód na 18-tkę
— -26
20/04/2016 - 19:10
— 0
20/04/2016 - 19:31
Polecam Lexusa IS 200 155KM Przyjemna jazda i komfort
— 131
20/04/2016 - 19:41
— 1407
20/04/2016 - 19:42
— -26
20/04/2016 - 19:51
18 lat i 50 tysięcy na pierwszą furę xD Naucz się najpierw jeździć jakimś gownem, a później inwestuj w droższe fury.
Jeździć to już jeżdżę od 16 roku życia,więc z prowadzeniem i ruchem drogowym nie ma u mnie problemu a po prostu szukam sobie jakiejś fajnej furki na około rok czasu do wyjazdu.
Nie napisałeś z jakiego segmentu chcesz autko. Czy ma być oszczędne, czy ma mieć sportowy charakter, albo dobrze wyposażone i komfortowe.
Wiesz co na pewno chciałbym by było szybkie,spalanie tak do około 25l/100 i właśnie się zastanawiam albo nad jakimś sportowym coupe albo nad jakimś roadster'em by przy słoneczku na plażę pojechać
— 17
20/04/2016 - 20:07
Jaki typ auta? kombi, van itd.... Bo tak to ciężko strzelać jaki masz gust
— -26
20/04/2016 - 20:14
Niewiem jakim cudem w wieku 18 lat masz mieć możliwość wydania 50 tysięcy na auto, nie mówiąc już o kosztach utrzymania. Weź to wyjaśnij bo ciekaw jestem.
2 kwestie.
1 Nie twoja sprawa i chuj ci do tego
2 Jak już tak chcesz wiedzieć to ci powiem. W Norwegi się pracuje od 16 roku życia w wolnych chwilach to się uzbierało tyle.
Jaki typ auta? kombi, van itd.... Bo tak to ciężko strzelać jaki masz gust
Wiesz co na pewno chciałbym by było szybkie,spalanie tak do około 25l/100 i właśnie się zastanawiam albo nad jakimś sportowym coupe albo nad jakimś roadster'em by przy słoneczku na plażę pojechać
— 7
20/04/2016 - 20:16
2 kwestie.
1 Nie twoja sprawa i chuj ci do tego
2 Jak już tak chcesz wiedzieć to ci powiem. W Norwegi się pracuje od 16 roku życia w wolnych chwilach to się uzbierało tyle.