Skocz do zawartości

net4game

Największy polski serwer RolePlay w GTA: San Andreas Multiplayer

Zdjęcie

[Pochwała] Dirty Snake

pochwala dirty snake pomoc

• Please log in to reply
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Aleksanderr724 05/09/2015 - 12:53

Aleksanderr
  • Gracz

Hej hej, dzisiaj chciałbym pochwalić tego właśnie użytkownika. Dlaczego? Potrzebowałem dosyć dużej pomocy w sprawach muzycznych. Dodałem go na skype. I choć z tego że ciągle o coś pytałem (czasem o to samo), on odpowiadał najprościej jak się da (jestem zielony w tych sprawach). Pisałem już na forach DJ'skich, lecz oni mają swój język i nic nie czaiłem. Dirty natomiast opisał tak że pomógł mi naprawdę MEGA. Propsuję typa, za taką chęć do pomocy. ;)

• Do góry
    • -4

#2 szoluś297 05/09/2015 - 12:58

szoluś
  • Gracz

*
Popularny

Na nie, pisałem to już w poprzednim temacie - teraz już wiem że na siłę próbujecie go wypromować. Pomógł Ci w DJ? Fajnie, co do czego. 

Chwale siebie bo robiłem nocną jazdę.  :fp: 
Chwale adminów bo znają się na programowaniu - dzięki nim mamy piękny serwer.  :fp:

• Do góry
    • 8

#3 Dirty_Snake 235 05/09/2015 - 12:59

Dirty_Snake
  • Gracz

*
Popularny

Hej hej, dzisiaj chciałbym pochwalić tego właśnie użytkownika. Dlaczego? Potrzebowałem dosyć dużej pomocy w sprawach muzycznych. Dodałem go na skype. I choć z tego że ciągle o coś pytałem (czasem o to samo), on odpowiadał najprościej jak się da (jestem zielony w tych sprawach). Pisałem już na forach DJ'skich, lecz oni mają swój język i nic nie czaiłem. Dirty natomiast opisał tak że pomógł mi naprawdę MEGA. Propsuję typa, za taką chęć do pomocy. ;)

Robię to co lubię, wytłumaczyłem, tak jak chciałeś, to nie był problem. Mam nadzieję, że pomogłem ;) W razie czego to pisz, wyjaśnię co trzeba ;)

• Do góry
    • 3

#4 Aleksanderr724 05/09/2015 - 13:01

Aleksanderr
  • Gracz

*
Popularny

Na nie, pisałem to już w poprzednim temacie - teraz już wiem że na siłę próbujecie go wypromować. Pomógł Ci w DJ? Fajnie, co do czego.