Skocz do zawartości

net4game

Największy polski serwer RolePlay w GTA: San Andreas Multiplayer

Zdjęcie

Problem z połączeniem internetowym po formacie komputera

problem halo

• Please log in to reply
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 kutabol1286 26/04/2015 - 13:52

kutabol
  • Gracz
Cześć, przed chwilą przeinstalowalem system z win 8 na 7 i mam problem z połączeniem się z internetem. Jestem totalnie zielony i prosiłbym serdecznie o pomoc, mój laptop: Acer v5-571
  • Do góry
    • 0

#2 baddvy6 26/04/2015 - 13:55

baddvy
  • Gracz

Sterowniki zainstalowane?

• Do góry
    • 0

#3 kutabol1286 26/04/2015 - 13:59

kutabol
  • Gracz
A jak mogę to sprawdzić? Nic nie instalowałem, nie wiem nawet jak sprawdzić kartę sieciową. Jakbyś mógł napisać jak to zrobić to będę bardzo wdzięczny

Sterowniki zainstalowane?

• Do góry
    • 0

#4 Shimizo587 26/04/2015 - 14:00

Shimizo
  • Gracz

PPM na "Mój komputer" > Właściwości > Menadżer Urządzeń. Dalej sprawdzasz, czy nie masz gdzieś wykrzykników. (ogółem, bo możesz nie mieć też innych sterowników ;p)

• Do góry
    • 0

#5 kutabol1286 26/04/2015 - 14:19

kutabol
  • Gracz
Mam wykrzykniki przy wszystkich 'innych urządzeniach', tj.:
Kontroler Ethernet
Kontroler magistrali zarządzania systemem
Kontroler PCI simple communications
Kontroler sieci
Kontroler USB
Urządzenie PCI

PPM na "Mój komputer" > Właściwości > Menadżer Urządzeń. Dalej sprawdzasz, czy nie masz gdzieś wykrzykników. (ogółem, bo możesz nie mieć też innych sterowników ;p)

Już chyba wiem co, ale mam kolejne pytanie - jak sprawdzić model kart sieciowej?
  • Do góry
    • 0

#6 Thunderbird24 26/04/2015 - 14:25

Thunderbird
  • Gracz

http://www.acer.ae/a...content/drivers

Wybierasz - Ultra-thin > Aspire > V5-571 
Później wybierasz system - win 7 32/64 bit zależy który zainstalowałeś i na samym dole wyskakują Ci wszystkie sterowniki.

Ciebie interesują te z nazwą: Wireless Lan i Lan - to naprawi Ci problemy z siecią.