https://www.youtube.com/watch?v=2lBiG62fxsk&feature=youtu.be
Celownik troche poprawiony, postrzelane. Niestety nie udało mi się nagrać wymiany ognia, w której nasz wóz wpierdolu ucierpiał, lecz ładnie się wzbogaciliśmy. LECIMY NA PEŁNEJ.

https://www.youtube.com/watch?v=2lBiG62fxsk&feature=youtu.be
Celownik troche poprawiony, postrzelane. Niestety nie udało mi się nagrać wymiany ognia, w której nasz wóz wpierdolu ucierpiał, lecz ładnie się wzbogaciliśmy. LECIMY NA PEŁNEJ.
Olek ssij kule
Użytkownik Leito edytował ten post 08/02/2016 - 16:03
Zajebiście! Lecisz Oluś, lecisz!
<3
cele nie masz ale ujdzie.
Em... ta cala organizacja co ma w ogóle reprezentować? Na filmie niby ten DM widać ale taki ze ledwo strzelacie do tego co się rusza. Jako najbardziej znienawidzona org na serwerze lepiej nie dawać filmów bo wiadomo ze zostaniesz zminusowany bo raczej nikt nie lubi osób które urwaly się z centrum i przeszkadzają w grze, nie?
Przykro mi kolego, ale gram na "S'Central" od roku 2012. Grałem w różnych organizacjach. Wszyscy mają nas za organizacje z centrum, a w historii grup swoich postaci macie "PLATINUM GYM, CASKAY.., ROYAL GYM czy też tytan workshop" Więc przemyślcie co piszecie, bo wbijamy w to.
cele nie masz ale ujdzie.
Oj nie ma, coś o tym wiem.
Przykro mi kolego, ale gram na "S'Central" od roku 2012. Grałem w różnych organizacjach. Wszyscy mają nas za organizacje z centrum, a w historii grup swoich postaci macie "PLATINUM GYM, CASKAY.., ROYAL GYM czy też tytan workshop" Więc przemyślcie co piszecie, bo wbijamy w to.
Nie dziwcie się że ludzie mają o was taką opinie skoro każdemu rzucacie się do gardła i nie można z wami nic ugrać. IC zachowujecie się jak ludzie z centrum, podskakujecie, kozaczycie - zero klimatu podczas gry z innymi grupami przestępczymi.